I´ve got some catching up to do..

Ursäkta den tråkiga bloggen !! Har inte haft tid/ork att blogga de senaste dagarna.
Åkte tillbaka till Gdansk igår förmiddag! När jag kom hem satte jag igång med upp-packandet, städningen etc. Skönt att ha allt fint och rent och i ordning!
På kvällen gick jag på middag med några vänner. Vi hade reserverat bord på Mon Balzac eftersom vi alla var skiiiitsugna på kött, men när vi kom dit så hade de inte skrivit ner vår reservation. Riktig FAIL! Inte första gången de gör så..
Vi gick i alla fall vidare till Cico, men där var det såklart fullt. Det fick bli Buddha i slutändan, men det var supergott och trevligt ändå =).
.
Har förresten blivit jättesjuk. Det började i onsdags, men blir bara sämre för varje dag som går. Har dessutom märkt att jag har en springa i min "balkongdörr" här på rummet. Trots högsta värmen på elementet så fryser jag här inne. Så jag tror knappast att jag kommer bli frisk här haha.
.
Anyway.. ska proppa i mig en ipren nu efter min frukost och därefter börja plugga physio.
Vi har tenta den 20e feb i Physio, och den 6e mars har vi tenta i Biokemi. Jag önskar att jag hade pluggat liiiiite biokemi nu i veckan så att allt inte blir "helt nytt" när jag börjar plugga efter den 20e. Men det är lugnt, det löser sig ändå=) Har trots allt två hela veckor på mig till det.
Denna veckan framöver ska jag dock plugga Physio och Neuro parallellt. Jag kommer inte ha tid till mycket Neuro när biokemi plugget börjar, så jag får ta det nu istället. Måste hålla kunskapen fräsch annars blir det jobbigt senare.. Vi har ju re-sit i Neuro den 16e mars, så jag har i och för sig 10 dagar på mig efter biokemi tentan. Men det är nog lättare om man pluggar lite hela tiden, annars kommer jag få PANIK när det väl gäller.
.
Puss på rumpan :) Lägger in lite bilder senare ikväll från min vecka i Malmö =)
.
.
.
.
Det är förresten jättekul att se att ni alla är kvar!! Läsarna har inte blivit färra trots att jag slarvat med bloggandet. DONT GO ANYWHERE! Lovar att börja blogga minst varannan dag hädanefter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0