Pumped up kicks

Fullt upp med biokemin här. Hade planerat att läsa lite neuro och lite biokemi varje dag. Men nej, det har typ bara blivit biokemi. Inte bra alls. Och det är inte pga att jag inte VILL läsa neuro. Neuro är tusen gånger roligare än biokemin. Men det är svårt att plugga ett ämne när man VET att man har prov i ett annat ämne tidigare. Man vill liksom sitta med det ämnet som man har prov i först. Ganska logiskt.
Men men. Jag har några dagar kvar till fram till biokemiprovet, så jag ska försöka läsa lite neuro varje dag fram tills dess. Därefter blir det neuro all day and all night =)
.
En störd bild ifrån utekvällen i fredags
.
.
Just ja, en bild på min man också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0