Begging for mercy

Maaaadafaaacka ! Vi klarade parasitologiiiiin.
One down and 3 to go.
Vi hade förresten intervju i polska förra veckan och det gick skitbra! Fick en 5:a =) I´m awesoooome! Nu har jag fått 5:a på varje termin sen vi började studera i Gdansk, och det betyder att jag bara behöver sätta en 3:a nästa termin för att få exemption i polska!! SÅ SKÖNT! Final exam i polska är den 15e/18e juni vilket är en otroooooligt dålig tidpunkt! Den 11e juni har vi nämligen Physiology final och den 21 juni har vi Biochemistry final. Man vill alltså inte ha ÄNNU ett final exam mitt emellan Physion och Biochem (som är de 2 största kurserna).
Så nu förstår ni kanske varför man verrrrrrkligen vill ha exemption i polskan!
.
.
Parasitologi (final exam) - CHECK!
Neuroscience practical (final exam)
Neuroscience theory (final exam)
Immunology (final exam)
.
.
.
Snälla snälla snälla låt mig få klara Immunology och Neuroscience innan lovet börjar. Bryr mig inte om det sker på final exam eller på 1st resit, bara snälla låt mig få några dagars februarilov innan physiology & biokemi plugget sätter igång..
Hittills har allt gått bra, jag har blivit jätte nöjd med alla mina resultat, jag vill inte få ett nedslag nu!!!! Jag är 80% säker på att jag inte kommer klara teorin på neuro på första försöket, men SNÄLLA låååååt mig få klara det på andra försöket!!! Jag måste få ha ett lov med gott samvete. SNÄLLLAAAAA
Snälla snälla snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0