Ojsan..

Oj det har visst gått väldigt lång tid sen jag skrev sist! Det är inte så mycket som har hänt.. Jag spenderade sista veckan hemma i Malmö genom att ta det lugnt hemma med familjen. Var faktiskt inte alls ute så mycket.
Försökte plugga lite hemma men det gick inte så jättebra.. Fick ta igen en massa när jag kom hit den 2a. Det tog mig en vecka att gå igenom alla lectures i Neuro, så nu har jag fått en "helhetsbild" av allt. Har dock inte läst så mycket i boken utan har mestadels kollat upp saker på internet.. Så nu har vi två veckor kvar till final exam i neuro och jag måste fortfarande LÄRA mig typ allt haha.. Känns lite kört, särskilt med tanke på att vi har final exam i parasitologyn nu på fredag.. Kan alltså inte lägga ner HELA dagarna på neuro utan måste lägga den mesta tiden på parasitologin.. Och 3 dagar efter neutron har vi final i immuno.. Fan vad denna månaden SUGER balle.
Idag hade vi förresten intervju (eller muntligt prov) i polska. Betyget på intervjun är 50% av hela terminens betyg, så det var ganska stort liksom.. Fick i alla fall en 5a!! :D wieeee är superglad. Nu har jag 5a på alla terminer! Behöver bara en 3a nästa termin för att få exemption. Men ska sätta en 5a ändå, bara för att haha.
Förresten. Sitter på Deans Office nu och väntar på min tur, måste få ett papper påskrivet så att jag får mina CSNpengar. Men detta tar sån jävla tid. Fortfarande 3 personer före och de stänger dessutom om 20 min, så jag hoppas jag hinner.. Orkar inte komma tillbaka hit imorgon.. Jaja. Jag har ju faktiskt tid att skriva men jag har inget roligt att komma med.
Hoppas det gick bra för er på cellbion! Hörde att de fuckade er totalt.. Fett taskigt ju. Äsch ni sätter det i värsta fall på nästa :) hajdo, puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

pussss från malmö!!

2012-01-11 @ 13:14:53
Postat av: hemlig beundrare

du är fett snygg tjejen!

2012-01-12 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0