FINALLY

Ligger i sängen just nu. Otroligt härlig känsla att veta att jag inte behöver sätta alarm inför morgondagen.
Biokemin skrev vi idag. Precis som med Physio tentan så känns det osäkert. Men sen om jag får ett lika gott besked som med Physion vet jag inte.. Det tror jag inte i alla fall..
Jag kan bara hoppas att poängen räcker till, mer kan jag inte göra. Det kommer svida som fan om jag kuggar, särskilt när jag har pluggat så hårt. Men jag får samtidigt se det som en tröst, för då vet jag att jag åtminstone kan det mesta, att jag inte kommer att behöva lära mig allt från noll igen. Men vi får se. Imorgon kl 3 får vi se.
Nu ska jag sova, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0