Hellooooooo!

Jag har en massa bilder att visa, men min bloggapp på mobilen fungerar inte. Har läst på blogg.se hemsida att de håller på att uppdatera den, vilket betyder att den borde börja fungera snart igen.
Har dock inte lagt in några av mina bilder på datorn, det är därför det är så enkelt för mig att blogga från mobilen, för då behöver jag inte hålla på att klydda med bildöverföringar konstant.
Ska försöka blogga när jag kan!
.
Måste lägga till att jag är så himla stolt över mig själv. Jag har klarat alla tentor som jag har velat klara. Särskilt de allra största tentorna. 4 av 5 tentor är avklarade, och den sista tentan som vi har imorgon kommer att gå åt HELVETE. Men det visste jag redan sen innan. Jag har inte heller ansträngt mig för att plugga, utan jag har redan tagit sommarlov i skallen. Har verkligen försökt plugga, men jag har inte haft någon motivation överhuvudtaget.
Kommer självklart att bli irriterad om jag failar imorgon. Men jag måste ändå tillbaka hit i september över några dagar och ordna med pappersarbete och stämplar etc. Så då kan jag lika gärna skriva omtentan samtidigt. Haha. Vilken härlig inställning jag har eller hur! Kommer självklart behöva plugga under sommaren. Men det är bara bra för mig. Jag minns hur mycket tid jag spenderade förra sommaren framför datorn och TV´n när jag inte hade något att göra. Jag blev extremt uttråkad vissa dagar. Särskilt med tanke på att typ alla vänner jobbade, och även mina föräldrar. Jag hade liksom ingen att umgås med vissa dagar haha. Så denna sommaren ska jag försöka plugga 1-2 timmar vart 3e eller 4e dag. Då kommer allt gå suveränt. Tentan är väldigt väldigt liten, men det är i BIOFYSIK. Det är därför man inte kommer undan så lätt.. man måste liksom fortfarande plugga. Drygt att behöva komma tillbaka hit och skriva en tenta i en kurs som inte ens är betydelsefull för utbildningen. Men men, who cares. JAG HAR FORTFARANDE SOMMARLOOOOV! 3rd year, here we come!

Kommentarer
Postat av: Ljla

Jobbar du på UMAS nu? :D

2012-07-02 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0