Cant live without ´em

Jag har så många höga klackar, men en sak som jag aldrig unnat mig är ett par klassiska, ENKLA, svarta pumps. Har alltid köpt skor med detaljer eller så. Hittade äntligen ett par från Nelly.com, köpte dem i samma sekund som jag fick nyhetsbrevet om deras inkomna skor! Äntligen så hittade jag ett par PERFEKTA pumps med perfekt klack. Hatar 9-10 cm klackar, det måste vara minst 12 cm och HELST klackar med platå. JIPPIIIIEE!
De kommer nog vara framme om nån dag, fast de levereras såklart hem till Sverige. Lite synd:(. Får hämta hit dem när jag åker hem den 6 april!
.
.
Vad tycks? =)
.
.
.
Förresten! Lycka till på histoprovet imorgon allesamman!
Kanske lite för sent att säga det nu, men jag hoppas att ni lärt er de stora tabellerna i Respiratory och Digestive kapitlena. De är guldvärda! Om ni inte lärt er dem tillräckligt bra så never mind! Ni kan lära er resten till finals istället=) De är lika viktiga då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0