Snäääällla berätta!

Jag måste ju få veta vad ni vill läsa om! Jag vet att ni är ett bra antal som läser bloggen, men ni kommenterar verkligen ALDRIG!
Vad vill ni läsa om? Hur vill ni att jag ska blogga?
Vad vill ni att jag ska ta upp för grejer?
.
Jag ska dock börja ta lite fler foton. Inte endast för bloggens skull utan även för mig själv. Jag tittar igenom mina bilder på datorn och ser att jag har runt 100 bilder per månad fram till år 2011. Och det är så kul att gå igenom gamla minnen! Men när jag ser på tiden här i Polen så inser jag att jag knappt har några bilder haha. Jag måste skapa fler fotominnen!
.
Så jag ska verkligen anstränga mig på den punkten =).
Skönt att jag har iPhone. Kan ta bilder med den och lägga upp på bloggen direkt utan att först behöva klydda med en massa sladdar och grejer.
.
Puss på er!
.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Svar: Haha jag förstår precis vad du menar! Skönt att inte vara ensam om det. Hjälpte ljusbehandlingen dig? Vad använder du för krämer idag? Jag har lagt ner en förmögenhet på krämer och testat alla dyra hudvårdsserier känns det som, men ingenting har gjort underverk för min hud snarare tvärtom - sabbat. :( Har du receptbelagda krämer eller någon riktig bra fuktighetskräm som ändå inte ger dig finnar? Hjälp!

2012-03-11 @ 11:10:27
URL: http://karolinasimic.blogg.se/
Postat av: H

Hej :) eftersom jag själv har planer på att söka till Gdansk så är jag intresserad av allt allt allt som har med skolan att göra. Bilder på hur där ser ut, böckerna, lärarna, staden, boendet osv :)

Tack för bra läsning!

2012-03-12 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0