Tacos/Spelkväll!

Tjabba!
Skulle faktiskt svara på era frågor igår, men jag var ute heeeeeeeela dagen. Hade prov på morgonen och det gick helt okej, 58%! En veckas plugg räckte inte för mig, så jag var ganska förberedd på det. Men jag har redan ett bra snitt i physio så detta spelade ingen roll =)
.
Efter provet hade vi biokemi labb (den sista labben!!), och därefter åkte jag, Sour, Oskar och Victor till Tesco för att handla en massa mat. Victor skulle ha en middag hemma hos sig för hela gruppen=). Så vi åkte med för att hjälpa till med handlandet.
Efter att ha släppt av all mat hos Victor så kom jag och Sour hem och gjorde oss i ordning, och efter typ 50 minuter gick vi Victor för att hjälpa till med maten. Det blev en massa tacos med tusen tillbehör, älskar det!!!!!
Vi stannade där fram till 12, så det blev en sen natt.
Skönt att vi inte har några lektioner idag i alla fall.
.
Ska alldeles strax göra mig i ordning och gå på biochem lecture. Jag, Sour och Ritika åker till gallerian direkt därifrån för att leta klänning och sådär. Det är nämligen en stor maskeradfest på lördag som väldigt många ska gå på. Min grupp ska dock på teater med vår polskalärare, så vi kan inte gå på själva maskeradmiddagen. Vi kommer på efterfesten istället =)
.
Måste gå nu! PUSS på errrr
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0