1 down and 4 to go

HEeeeeeeEeEEEEeeeeEj!
How you doin??
.
Hade Medical Psychology final exam idag. Jag hoppas verkligen att jag pass:ade, men vågar inte hoppas på något. Svaren får vi på fredag :).
Det är därför jag inte har svarat på era frågor, har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna. Jag började med psychology plugget i god tid, men jag tog det ganska lugnt och pluggade inte alls så effektivt som jag borde ha gjort. Så det blev 3-4 intensiva dagar istället.
Är helt utmattad nu, bara efter detta lilla prov haha. Tänk då hur jag kommer att må den 27e juni då vi har skrivit FYRA final exams på en 22-dagars-period.. usch vill inte ens tänka tanken.
.
Och jag vet inte när jag kommer få tid till att svara på era frågor, men det blir kanske imorgon kväll! Men ni vet hur jag är, ibland betyder "imorgon" egentligen "om 4 dagar". Haha. Ska göra mitt bästa!
.
Måste dock ta tillfället i akt och TACKA ER för era gulliga kommentarer. Blir alltid lika glad=D. Det där med sångvideos får ni vänta med. Jag ska försöka spela in något när jag får tillfälle till det =). Problemet med att bo på dorms är att jag inte kan sjunga med hela mitt hjärta, därför blir det sådana "tysta" låtar som den jag la upp. Rösten blir bara pipig och låter ansträngd. Det är liksom ingen ordentlig sång. Ska försöka göra en bättre video nästa gång!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0