Veckan som gått =)

Har varit sämst på att ta bilder de senaste dagarna!!
Hela veckan gick ut på att plugga inför Biokemi provet vi hade i fredags. Det var vår sista (och största) deltenta, så jag ville verkligen plugga ordentligt så att jag inte behövde "oroa" mig för den delen inför finals. Det gick dock inte alls bra haha.
För mycket info + 4 intensiva dagar = funkar ej. Man måste låta informationen sjunka in, det går inte att bara pressa in allt. Så ja, det kommer bli en hel del repetition ändå! Men det gör inget. Sålänge man planerar in allt bra, så hinner man!
.
PS: Fick 76% på mitt physiologi prov i måndags! Mitt bästa resultat hittills! Kunde inte vara mer nöjd!! (trots att det bara var en deltenta..haha)
.
Efter provet i fredags så promenerade jag, Gulsah, Noor och Mais till Carrefour uppe i Fosha. Vi köpte korv med bröd inför vår lilla grillning!
En snubbe på skolan hade arrangerat grilling utanför vårt dorm, så vi antog att det skulle finnas en massa grillar. Men när vi kom hem och tittade ut genom fönstret så såg vi 10 personer (som vi inte kände) som stod och grillade på EN grill. Så vi sket i grillningen och stekte korvarna hemma istället hahaha. Men det var ändå fett kul! Vi la en filt på golvet och hade en liten picknick i mitt rum :D. Sour kom också efter en stund!!
.
På kvällen var vi på White Coat Party här utanför på klub Medyk. Det är ett evenemang som håller hus här varje år. Alla på skolan (både English och Polish division) festar loss med sina vita läkarrockar;).
.
Igår kväll var vi på Graduation Party och firade 6orna som går ut om en månad! Älskar Graduation Party! Jag var där förra året och hade jättekul, men jag hade mycket roligare igår! Underbart sällskap, underbaaaaaaaaaaaaaaar musik (just my taste), och underbar klubb. Och det var bara English Division folk där, så det gjorde allt mycket roligare. Man kände liksom igen de flesta människorna. Gillar inte att gå på klubb när bara polacker är ute. Gillar hellre att gå ut i stora sällskap där man känner många människor.
DJ Quality var förresten DJ! Ni känner säkert igen hans namn. Fett bra musik!
.
And now its sunday, and the anxiety is starting to kick in. Jag fasar inför perioden vi har framför oss. Men jag ska sätta mig ner nu och göra en planering inför den kommande månaden.
.
Jag bloggar när jag hinner! Fortsätt ställa frågor, jag svarar så fort jag kan =)
.
.
Kanelbulle bak med tjejerna, och därefter skräckfilm!! Mys =)))
.
.
.
.
.
På Oliwa i måndags!
.
.
Innan Graduation Party igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alldeles underbar, älskar din personlighet. Hoppas jag kommer in så jag får träffa dig, vore grymt :)

2012-05-20 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0