Wont give it up

Förkylningen vill inte försvinna. Äter mina antihistamin tabletter i hopp om att det bara är pollenallergin som talar.

Ska alldeles strax äta min sena frukost, sen ska jag sätta igång med Psykologi plugget. Vi har final exam i det på onsdag, så jag har exakt en vecka på mig :) så det känns bra, den tiden ska räcka. Ska försöka få in lite biochem plugg här och där, för en vecka till BARA psykologi kanske är lite för mycket. Ville dock hellre börja tidigare än senare, så det känns skönt.

Igår kväll var ett gäng tjejer hemma hos Mais, det blev en riktig girlsnight! Och det bästa var absolut Mais hemmagjorda cheesecake. YUMMY! Vi satte även igång chat roulette och drev med folk över hela världen haha fett kul! Vi hittade ett gäng heta italienare, så där slutade vi slumpa fram chatpartners haha. Wiee:) I have to visit Italy!

Svarar på era frågor senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Leila Azad

Du får krya på dej :)



Jag har just hittat din blogg och den är hur bra som helst eftersom jag själv ska söka till Gdansk University ( medical).



Framför allt är det effektivt att du svarar på frågor hur bra som helst att veta allt från en students ''point of view'' så att säga. Dessutom får man inspiration ifrån din blogg.



Jag har några frågor, vore väldigt snällt om du kunde svara på dessa:



1. När skickade du in dina ansökningshandlinar till Gdansk? Är det sant att ju tidigare man skickar in dem ju större chans har man att komma in?



2. På antagningsprovet har jag hört att de endast kollar på betygen i Eng, Bio A och B, Kemi A och B. Stämmer detta?



3. Tyckte du antagningsprovet var svårt? Har hört att den ska vara jättesvår. Är det jättesvårt att klara sig till intervjun isåfall?



4. De känns som att någon som du skulle haft alla mvg, varför sökte du till Polen isåfall?



5. Hur många procent kommer in?



Tack i förhand, kramar xoxo

2012-05-02 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0