Soon..

Snart tillbaka till verkligheten. Det har varit 12 underbara veckor hemma i Malmö, och jag är fortfarande chockad över att 12 veckor verkligen är borta.. bara sådär..
Jag åker tillbaka till Gdansk på onsdag, och trots att jag saknar livet där och alla mina vänner så kommer det att bli sjukt svårt att lämna Malmö. Tanken av att inte få träffa min familj och mina vänner, att inte kunna äta och fika med dem, att veta att ALLA är på lilla torg och umgås medans jag sitter framför mina böcker.. Den tanken skrämmer mig.
Shit blir ledsen bara jag tänker på det. Att vara hemma i 12 veckor får en att glömma bort livet i Gdansk. Det är svårt för mig att verkligen förstå att jag ska tillbaka och börja plugga igen, och att det är ett år kvar fram till nästa sommarlov.
Trots att mitt riktiga "liv" är i Gdansk så blir jag ledsen av tanken att alla här hemma kommer att gå vidare med sina liv och inte tänka på mig.. Mina vänner kommer ha kul tillsammans och skratta tillsammans utan mig.. Min familj kommer äta mat tillsammans och gå på fester tillsammans utan mig. Nä usch. Måste sluta tänka så.
Förhoppningsvis vänjer jag mig vid Gdansk lika snabbt som jag gjorde förra året.. Annars kommer jag må skitdåligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0