2013

Det har varit ett intressant skolår hittills! Jag har varit uuuuusel på att blogga, och det kommer inte att bli så mycket framöver heller, för vi har tenta period nu i Januari. Hade ett prov idag, nästa prov är på lördag, och därefter den 16e och 21a januari. Förhoppningsvis så får jag åka hem till Malmö den 23e igen! Saknar Malmö och min familj jättemycket (även om jag var där för en vecka sedan).
Om Pharmaprovet på lördag går bra så kommer jag åka hem den 23e, annars så måste jag stanna till den 28e januari. Oavsett vad som händer så stannar jag i Malmö fram till den 15e eller 17e februari, så det kommer bli otrooooligt skönt! Hoppas allt är bra med er som fortfarande läser min blogg! Och till er som lämnat mig, hoppas ni förlåter mig och ger mig en ny chans haha. Lovar er fler inlägg efter denna tuffa pluggperiod!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Z

Kunde inte tro mina ögon när jag kikade in idag, NYTT inlägg! Hahah yey, aldrig att jag slutar läsa denna blogg. Kramar

2013-01-09 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0