Det spelar nog ingen roll!

Jummana  ([email protected]) om Böcker!:
Ok tack så mkt för hjälpen :) Jag tror nog att jag köper böckerna där i sådanna fall. Och jag antar att böckerna från försäljarna är billigare än böckerna i sverige. Eller? Vad tror du?
SVAR: Alltså jag vet inte hur mycket priserna skiljer sig! Men det kan inte vara jättemycket billigare! Sålänge det är lite billigare så vinner du på det, och om det nu skulle vara 10 kr dyrare så spelar det ingen större roll. Så det är mest upp till er om ni vill köpa här i Sverige eller vänta tills ni kommer dit.
Jag tycker att det är bra att köpta Netters Atlas till anatomin i förväg, för den kommer ni behöva till allra första anatomi lektionen. Så vänta inte med den. Köp den nu i Sverige om ni har möjligheten. För om bokförsäljningen nu skulle hamna på första skolveckan så kommer ni få lite anatomi-panik. Så se till så att ni har den åtminstone 2-3 dagar innan skolan börjar:). Till första lektionen räcker det i och för sig om ni börjar plugga dagen innan lektionen, så få ingen panik nu ! hahah
puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Jummana

Jag tror inte heller att det kommer vara en jätte stor prisskillnad. Kanske 50 kr skillnad på varje bok. Men jag bryr mig inte så mycket om det. Jag köpte mina böcker igår via nätet. Så vi får hoppas på att de kommer så fort som möjligt så att jag hinner titta igenom atlasen. Det är det viktigaste. Men hur som helst, tack för hjälpen sötiiis :)

2011-08-31 @ 18:21:21
Postat av: Anonym

Hej,



Hur lång tid innan skolstarten börjar bör man åka ner till polen? Låt säga orienteringsveckan är den 26:e september... hur lång tid innan bör man åka ner ifall man behöver installera sig och sånt?

2011-09-05 @ 13:12:54
Postat av: sali

Hej, älskar din blogg! Du är precis som en guide haha. Jo jag undrar är det obligatoriskt att ta spruta mot hepatit a och b? Har du tagit dom? Kram

2011-09-09 @ 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0