Vilket bra stöd jag har!

Anonym om Svar på tal:

hej, jag tycker att din blogg är underbra, och du är inte alls så negativ som denna anonyma personen beskriver, jag läser din blogg varje dag, och tycker du e mkt positiv för att VARA en läkarstudent :), du hittar på grejer, pluggar och beskriver allt så bra, lyssna inte på såna kommentarer, din blogg hade inte kunnat vara bättre :)

SVAR: Du gjorde hela min kväll! Tack så hemskt mycket!

Anonym om Svar på tal:

Vad klagar människan på?! Det handlar inte om lärarlinjen! Det handlar om dålig planering från programansvariga . . . En människa kan inte lära sig hur mycket som helst under en så kort period. Vilken jävla hater!

SVAR: Du beskrev personen otroligt bra = hater!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0