För sista gången

d om stackars liten:
får jag fråga vart de stackars tvåorna ska ta vägen? de söker bostad och menar inget illa med att ta en plats i ditt revir? de får inte välja att bo hos dig utan de blir placerade där? Tyckte inte du de va bra att bo hos en tvåa när du börja? istället för att bo på gatan eller lägga en massa pengar på hotell.! Detta var så lågt att skriva så som du anser vara din sanning. Man skall hjälpa varandra och inta hata!!!!!!!!!!!

d om stackars liten:
får jag fråga varför du tagit bort din åsikt och din sanning som du predikar om?

Såhär ligger det till. Jag skriver det en sista gång. Det jag skrev i mitt inlägg var bara sanning. Jag ville bara förklara för er hur allt ligger till. Och detta kan alla 2or bekräfta. Skillnaden är att jag skrev upp det på bloggen för att visa er att DET KAN FINNAS 2OR SOM BEHANDLAR ER SOM SKIT. Och jag ville att ni skulle förstå VARFÖR. Jag säger absolut inte att det är rätt, det är ju tvärtom! De nya 1orna vill ju självklart bli välkomnade med öppna armar. Och det blir ni! Tro mig. Jag är skitglad över att det kommer nytt folk! Men när det gäller just rummen så blir de inte alltid välkomnade med öppna armar.
-
När jag var i Gdansk mellan den 5-9 sep så separerade jag min säng, jag flyttade in ett nytt sängbord och torkade den med en massa medel, jag städade heeeeela rummet (dammsög, dammade, diskade osv), jag pressade ihop alla mina grejer så att min roomie får så mycket plats det bara går. Jag skrev dessutom ett helt A4-papper där jag förklarade vad hon kan använda och vad som är hennes osv. Detta hade jag INTE gjort om jag hade velat ha min roomie sovandes på golvet som ett djur.
-
En vän till mig kommenterade dock inlägget och sa att det jag skrivit var elakt, och att ni 1or kan ta det på fel sätt och bli skrämda. Så därför tog jag bort inlägget. För det var inte min mening att det skulle ge negativ effekt.
Så nu vet ni det, och jag ber om ursäkt för jag sa något överhuvudtaget.
Och jag hade faktiskt turen att flytta in hos en 1a, en vän som jag kände sen tidigare. Men mina andra vänner fick flytta in hos 2or. Vissa 2or var supertrevliga, och vissa beordrade sin 1a att "ha alla sina kläder i resväskan och sova på golvet". Jag ville bara förklara för er att vi inte gillar läget, men vi har inget val och därför gör vi det allra bästa utav situationen. Jag kommer vara supertrevlig mot min roomie, för jag vet att det kommer vara pirrigt den första tiden. Jag kommer hjälpa henne så gott jag bara kan. Och vem vet? Vi kanske blir vänner för livet.
-
Are we on the same page now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0