Frågor & Svar

hej  ([email protected]) om Frågor om våra prov&tentor!:
Hej!
Jag undrar bara om man blir tillkallad för att göra inträdesprovet även om man har ett G i nåt ämne,t.ex Kemi A.

SVAR: Du kan göra inträdesprovet oavsett vad dina betyg i kemi & biologi är! Jag tror att det krävs att du har LÄST kurserna och fått G i dem, högre än så behövs nog inte! :)


Anonym om Frågor om våra prov&tentor!:
Ville bara säga att du har en jättebra blogg, särskilt för oss nya som ska börja nu till hösten!! Ha det bäst

SVAR: Åh tack! Så snällt sagt! :D Fråga på bara! Jag svarar på frågor så snabbt jag bara kan. Anledningen till att jag inte bloggar är för att jag försöker njuta av mitt sommarlov, men jag kollar min blogg i princip varje dag, så ifall ni har frågor så ser jag dem ganska ofta!

J.T  ([email protected]) om Praktiken!:
Hej, hoppas du har ett underbart sommarlov :)
Har en liten fråga, betalar du 2200 Kr i månaden för studentrummet som du bor i ??
Inkluderar det internet, vatten, el??

kram

SVAR: Tack!! :D
Ja jag betalar väl ungefär så mycket! Om man bor med någon så betalar man 470 zl (ca 1150 kr) per person, men om man bor ensam så betalar man dubbelt så mycket! Om man har eget rum så betalar man alltså 940 zl (ca 2300 kr).
Allt ingår i priset! El, vatten, internet (otroligt snabbt!!), kyl & liten frys, möblering (väldigt fula dock).
Du har dock ingen egen toalett & dusch, utan du har ett stort handfat + spegel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0